Pierwszy raz w historii szkoły jeszcze przed rozpoczęciem roku szkolnego w dniach 24-28 sierpnia zorganizowany został przez dyrekcję szkoły wyjazd integracyjny dla klas pierwszych do naszego ośrodka szkolnego w Przesiece. Był to ciekawy i uważamy bardzo   pożyteczny sposób spędzenia ostatnich dni wakacji.

A oto wrażenia   Adriana, Gracjana i Eryka :

W dzień wyjazdu do Przesieki wszyscy byli zawstydzeni i zagubieni . Przed wyjazdem wszyscy zjedliśmy smaczny obiad, poszliśmy na Mszę Świętą i bezpiecznie ruszyliśmy w drogę . W szkolnym autokarze wszyscy się poznali, od razu atmosfera stała się cieplejsza i było raźniej ale jeszcze czuliśmy się nieśmiało .W pierwszym dniu pobytu zorganizowano nam ciekawe wędrówki po górskich szlakach .Wybraliśmy się na zamek Chojnik, gdzie dowiedzieliśmy się dużo ciekawych informacji o historii tego miejsca , była to również próba dla naszych nóg     , pokonaliśmy trasę prawie 13 km. W drugi dzień   mieliśmy wyjazd na Termy Cieplickie, zwiedziliśmy również Jelenią Górę. W trzeci wybraliśmy się do Karpacza. Codziennie odbywały się również spotkania integracyjne z wychowawcami klas, wychowawcami internatu   i pedagogiem . Na tych spotkaniach uzyskaliśmy   informację o szkole, internacie zapoznaliśmy się z przepisami BHP no i oczywiście odbyła się już próba apelu porannego.W czwarty dzień po odpoczynku nad wodospadem zaczęliśmy prace porządkowe w pokojach i po obiedzie trzeba było kończyć   przygodę w Przesiece. Atmosfera w autokarze w drodze powrotnej była bardzo luźna, żartowaliśmy i powoli czuliśmy się już „wielką rodziną”- oczywiście wszystko zgodnie z przepisami….

Dziękujemy dyrekcji szkoły i wszystkim nauczycielom   za opiekę. W wyjeździe uczestniczyli :ks. K. Radzki,K. Baraniuk,B. Pietrzak,K. Poprzeczka,J. Deja,P. Gałuszka,T. Lipiński,D. Garbacz.